Propozycje na jesień ode mnie i Golden Rose!

30 września 2012 godz.

Jesienna aura powoduje, że mamy ochotę malować paznokcie na zupełnie inne kolory niż latem. Przynajmniej w moim przypadku tak jest. Nie chodzi tu o to, że coś pasuje albo nie pasuje, po prostu wolę takie, a nie inne odcienie i już ;). Choć jaskrawości, jeśli ktoś lubi i jesienią, to czemu nie?

Do marki Golden Rose czuję niemały sentyment. Poza tym to bardzo dobra marka, lubię ich produkty bo są tanie i naprawdę bardzo dobrej jakości. No ale do rzeczy! Dziś przedstawię Wam moją propozycję lakierów na jesień, marki Golden Rose.


Jak widzicie lakiery te w większości to fiolety i beże - takie kolory ostatnio za mną chodzą nie tylko w kosmetykach, ale również i ubraniach...

Lakiery, które widzicie powyżej pochodzą z trzech serii i teraz każdy z nich po krótce Wam przedstawię!

Fantastic nr 200 (od lewej): Bardzo ładny fiolet z domieszką szarości, ma satynowe wykończenie, dzięki któremu mieni się na amarantowo. Elegancki odcień, odpowiedni nawet do pracy czy szkoły. Kryje przy dwóch warstwach.

Fantastic nr 199 (od prawej): Intensywny, lekko śliwkowy fiolet ze złotym shimmerem - jak dla mnie cudowny kolor. Złoto i fiolet stanowi idealne połączenie. Kryje po dwóch warstwach (czasami nawet przy jednej grubszej).

Paris nr 218 (od lewej): Fioletowo-różowy odcień, z przewagą różu. Pasuje właściwie na każdą porę roku. Na paznokciach wygląda bardzo ładnie i dziewczęco. Do pełnego krycia potrzeba co najmniej dwóch warstw,

Paris nr 32 (od lewej): Piękny beżowy odcień. Dla fanek manicuru w stylu nude. Paznokcie nim pomalowane wyglądają świeżo i elegancko. Kryje po około dwóch, czasami nawet do trzech warstw.

Care + Strong nr 202 (prawy, dolny róg): To taka nieco rozbielona cegła, może z domieszką pomarańczu? Naprawdę ciężko opisać ten kolor... Mimo wszystko jest rewelacyjny i idealnie nadaje się na tę porę roku. Dobry na co dzień.


A tak lakiery prezentują się na paznokciach. Na kciuku widnieje lakier Golden Rose z serii Care + Strong nr 202, i od paznokcia na palcu wskazującym poczynając i idąc w prawo widzimy: Fantastic nr 200, Fantastic nr 199, Paris nr 218, a także Paris nr 32.


Gdzie kupić?
 
Produkty Golden Rose kupicie w osiedlowych drogeriach, wyspach w centrach handlowych oraz w sklepie internetowym http://goldenrose-styl.pl. Ponadto zapraszam do polubienia strony na Facebooku - http://facebook.com/goldenrosestyl.


A Wy co sądzicie o tych odcieniach? Polecacie jeszcze jakieś ciekawe lakiery od Golden Rose?

37 komentarze

  1. lubię lakiery GR :) jednym z moich faworytów jest Care&Strong 148 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, ale na pewno zerknę jak wygląda ten odcień, bo jestem bardzo ciekawa :).

      Usuń
    2. ładny złoto-srebrny... taki w sumie nawet świąteczny XD ma bardzo fajne wykończenie i ciekawie wygląda na paznokciach :)

      Usuń
    3. Pewnie w okolicy zimy przyjrzę mu się bliżej! :D

      Usuń
  2. Śliczne <3 Fantastic nr 199 najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się wszystkie, chociaż ja wolę ciemne kolorki na jesień;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery z serii Paris już od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie, ale niestety - nie mam już miejsca w kuferku na lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To są kolory, których nie da się nie lubić :D.

      Usuń
  6. Ja mam właśnie na paznokciach lakier GR z numerkiem 341, z serii z proteinami. Piękny bordowy odcień, idealny na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie bordowe na jesień zawsze pasowały, pasują i pasować będą :D.

      Usuń
  7. Idealne kolorki jak dla mnie Fajnie wyglądają na paznokciach nie są drogie a podobno są bardzo wytrzymałe
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te lakiery :) Ostatnio kupiłam bordowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba i ja się w końcu na jakiś bordowy skuszę... ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :).

      Usuń
  10. wszystkie piękne ale najbardziej mi się paris podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paris to ogólnie bardzo fajna seria. Mają bardzo dużo fajnych kolorów.

      Usuń
  11. Co powiesz na akcję: PAŹDZIERNIK - MIESIĄCEM MASECZEK? Może się przyłączysz?

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie jestem na etapie szukania jesiennego lakieru ... jak na razie nie znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dzisiaj byłam na stosiku Golden Rose i oczywiście nie obyło się bez kupienia kolejnego lakieru ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te obydwa Fantastic mi się podobają... ajaj:D

    OdpowiedzUsuń
  15. 202 najbardziej bliski memu sercu :P

    OdpowiedzUsuń
  16. tez mam zamiar nosic tej jesieni fiolety na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne odcienie, ja z GR mam tylko jeden lakier, ale jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy ma w sobie urok. Najbardziej podoba mi się cegiełka i szary fiolet 200. Jestem wprawdzie nieco rozczarowana lakierami GR (szybko odpryskują z moich paznokci), ale jak się napatrzę na te piękne odcienie to mam ochotę wydać trochę kasy na nie... :D Irracjonalne...

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw, podoba mi się choć lakierów GR nie lubię. Wyjątkiem jest seria holo i nie mogę wybaczyć, że firma wycofała flejki...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta brzoskwinka... podoba się, podoba! Chętnie bym taką przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham GR, wszystkie kolory mi sie spodobaly

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie wklejać linków do sowich blogów, a także nie pytać czy poobserwujemy się nawzajem! Traktuję to jako spam i takie komentarze od razu zostają usunięte.

Polub na Facebooku

Zblogowani