Ochrona i fashion? Okulary!

15 października 2012 godz.

Choć jesień już ostro daje nam popalić, to jednak słoneczko od czasu do czasu grzeje dość mocno. Ważnym jest, żeby odpowiednio chronić przed nim swoje oczy i zwiększać własny komfort.

Jakiś czas temu, napisał do mnie przedstawiciel marki Firmoo (podobnie jak do innych dziewczyn) z zapytaniem czy nie zechciałabym przetestować wybranego przez siebie modelu okularów. Ucieszyłam się bo od dawna chciałam sobie sprawić nowe okulary. Na początku myślałam o okularach korekcyjnych, ale mimo faktu, że pracuję u okulisty, to nie miałabym kiedy wyrobić sobie recepty nań (dodam, że badania w salonach optycznych typu Vision Express czy Fielmann nie są odpowiednio szczegółowe, moc szkieł powinno dobierać się nie tylko na podstawie badań takich z biegu, ale również na otwartej, przy pomocy specjalnych kropel typu Tropicamidum, źrenicy, a to wymaga czasu i... lekarza okulisty!)... ;) Poza tym nie korzystam z okularów zbyt często (tzn. z tych, które posiadam), mam szkła o zawrotnej mocy +0,5 dioptrii, jedynie do czytania w momentach, gdy moje oczy są już zmęczone. Zdecydowałam się więc na okulary przeciwsłoneczne.


Tylko spójrzcie jak się pięknie odbijam w szkłach - już dostałam ochrzan od mojego mężczyzny za ten fakt i za to, że chyba nie znam teorii dotyczącej rodziny kątów, ale co tam! ;) Jak widać nie każde zdjęcie wykonuję przy pomocy lustrzanki - tu widzicie najprostszy kompakt za 200 zł.

Model, który spodobał mi się najbardziej widzicie na powyższej fotografii. To okulary w modnym fasonie, lekko kocie, ale wciąż klasyczne. Bardzo mi się podobają. Do tego mają ciekawe połączenie kolorystyczne - szkła mają czarną oprawkę, zaś cała reszta jest w kolorze białym.

Wypada napisać jeszcze parę słów na temat całej akcji. Otóż, aktualnie marka Firmoo proponuje swoim pierwszym klientom darmowe okulary! Kupujący opłaca jedynie koszt przesyłki. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj. W czym tkwi haczyk? Najlepsze jest to, że w niczym. Mimo niskiego kosztu okulary są całkiem dobrej jakości. Oprócz tego dostajemy plastikowe etui (moje niestety przyszło połamane... :/) i takie z solidnej grubości materiału, a także mały zestaw naprawczy w postaci specjalnego narzędzia do skręcania śrubeczek, w razie gdyby się poluzowały.


Jeśli boicie się kupować okulary korekcyjne, gdyż nie wiecie czy będziecie dobrze wyglądać, możecie skorzystać ze specjalnej aplikacji, w której wgrywacie swoje zdjęcia i wirtualnie przymierzacie okulary. Według mnie pomysł super!

A Wy jakie macie doświadczenia z tą firmą? W ogóle nosicie okulary? :)

29 komentarze

  1. ja się w swoich zakochałam. chodzę cały czas ;)
    ten model przeciwsłonecznych jest najlepszy moim zdnaiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie pisali dwa razy, jak chciałam się wdrożyć w akcję i wybrać sobie jakieś 'oksy' okazało się, że te maile dawno skasowąłam:( No cóż;)
    Twoje okulary są bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, chyba znalazłam odpowiednią zakładkę dla blogerów, może coś podziałam;)

      Usuń
  3. ja dzisiaj wysłałam formularz do Antonio :) czekam na swoje... o juz doczekac się nie mogę - wybrałam sobie model, którego jeszcze nigdzie nie widziałam na blogach (wszedzie króluje panterka) a moje bedą ciut ekstrawaganckie i zupełnie inne od tych, które noszę na co dzień, chociaż w sumie fason podobny ale ta kolorystyka... mmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kształt oprawek i kolor szkieł, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi sie udało załapać na testowanie, właśnie czekam na swoje :)
    Btw wybrałam ten sam model, ale całe czarne :P Mam tylko nadzieję, że będzie jeszcze trochę słońca coby przetestować te okularki w terenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam napisać identyczny komentarz;)
      też czekam na swoje i też wybrałam ten model - cały czarny:)
      I również żyję z nadzieją, że jeszcze będzie trochę słońca :P

      Usuń
    2. Słońce będzie na pewno, choćby w ten weekend! :D

      Usuń
  6. nie mam doświadczenia z tą firmą, nie noszę okularów na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tylko do czytania i też nie zawsze ;). Mówię o korekcyjnych :).

      Usuń
  7. Ja się zastanawiam nad jakimś modelem :) Twoje mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. hihihih mam takie same :D i wszyscy prawią mi komplementy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. :) wlasnie przeczytalam u agusiak747 na blogu, ze nic nie wiedzialas o naszym ostatnim spotkaniu we Wrocławiu, wiec moze zechcesz odwiedziec Opole w listopadzie? :) W końcu byśmy się poznały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak pomyślałam, że daleko nie jest to może się skusisz, a wiem, że inne bloggerki z Wrocławia też planują przyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również dostałam taką wiadomość , tylko że ja nastawiłam się na okulary korekcyjne gdyż mam niewielką wadę wzroku : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktualnie troszeczkę żałuję, że nie wybrałam korekcyjnych bo znalazłam fajny model :P. Ale znając życie i tak nie nosiłabym ich specjalnie często... :D

      Usuń
  12. noszę okulary korekcyjne - jestem krótkowidzem - mam dwie pary okularów ale coraz częściej zastanawiam się nad zakupem soczewek, na razie jednak muszę się wgryźć w temat :)
    oczywiście skusiłam się na okulary Firmoo, wczoraj zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co blog to firmoo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie wielu blogerkom zaoferowali współpracę.

      Usuń

Proszę nie wklejać linków do sowich blogów, a także nie pytać czy poobserwujemy się nawzajem! Traktuję to jako spam i takie komentarze od razu zostają usunięte.

Polub na Facebooku

Zblogowani