Dla wrażliwców oczyszczanie od Pharmaceris

6 listopada 2013 godz.

Co prawda skóry alergicznej nie posiadam, ale używanie produktów do takowej przeznaczonych, nie powinno zrobić nam żadnej krzywdy, dlatego z miłą chęcią zabrałam się do testowania Nawilżającego fizjologicznego żelu do mycia twarzy i oczu z serii A do skóry alergicznej i wrażliwej marki Pharmaceris.

O produktach z tej serii wspominałam już jakiś czas temu w tej notce. Dzisiejszy post będzie dopełnieniem tamtego wpisu.


Płyn do oczyszczania skóry twarzy i oczu zapakowany jest w buteleczkę z pompką, co bardzo mi odpowiada ponieważ to higieniczne i ekonomiczne rozwiązanie. Sama pompka nie zacina się i nie psuje, dzięki czemu wydobycie kosmetyku nie sprawiało mi żadnego problemu.

Konsystencja fizjologicznego żelu należy raczej do tych gęstszych i bezzapachowych. Taka bardziej rozwodniona emulsja do czyszczenia, ponieważ prawie w ogóle się nie pieni, co mi trochę przeszkadza. Przez brak piany trudno jest oczyścić skórę. Próbowałam nakładać większe ilości, ale i to nie przynosiło pożądanego przeze mnie efektu. Sposobem było dłuższe masowanie twarzy z produktem.

Gdy w końcu udało nam się zmyć twarz i makijaż oczu, skóra była ładnie oczyszczona i nawilżona. Prawie w ogóle jej nie ściągał i w żaden sposób nie podrażniał. Sądzę, że sprawdzi się u osób ze skórą skłonną do alergii i podrażnień.

A Wy co sądzicie o tym produkcie? Sprawdził się u Was?

22 komentarze

  1. Dzięki za wpis, mojej mamie to kupię :)) Ją wszystko uczula i ściąga, myślę że jej posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie wszystko ściąga, a ten żel w zasadzie nie :).

      Usuń
  2. a ja zraziłam się do serii A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie seria A też jakoś szczególnie nie powala. A dlaczego Ty się zraziłaś?

      Usuń
  3. Dla mojej aktualnie wrażliwej cery jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam ale ogólnie kosmetyki tej firmy kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We mnie kosmetyki marki Pharmaceris budzą zaufanie :D.

      Usuń
  5. na razie mam zapas myjek do twarzy, ale jako że cenię sobie markę Pharmaceris, pewnie kiedyś skuszę się na ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużywam tego typu kosmetyki w tempie ekspresowym, więc tego nigdy za wiele w moich zasobach :D.

      Usuń
  6. Całkiem przyjemny, a na pewno lepszy od tego z serii dla naczynkowców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie używam tego z serii N i jestem z niego bardzo zadowolona, bardziej niż z tego z serii A.

      Usuń
  7. Mam go aktualnie i bardzo lubię go stosować o poranku, po kremie z kwasem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go :)

    Ale ładnie tu u Ciebie, świetny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że podoba się nowy wystrój :D.

      Usuń
  9. Nie znam, ale też lubię produkty z pompką, także chętnie bym po niego sięgnęła...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale przydałby się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię raz na czas używac kosmetyki dla wrażliwców, raz że moja skóra nie raz pokazuje focha, dwa że są one delikatne i w okresie gdy nie potrzebuje czegoś specjalnego, to właśnie staram się ją delikatnie traktowac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze staram się delikatnie traktować moją skórę :).

      Usuń

Proszę nie wklejać linków do sowich blogów, a także nie pytać czy poobserwujemy się nawzajem! Traktuję to jako spam i takie komentarze od razu zostają usunięte.

Polub na Facebooku

Zblogowani