Confetti na paznokciach!

11 grudnia 2013 godz.

Gdy ujrzałam tę informację prasową, moje serce zadrżało... Od zawsze pałałam miłością do udziwnionych, czy raczej oryginalnych lakierów do paznokci. Uwielbiam te z drobinami, brokatem, a nawet perły (tak, lubię perły!)! Dlatego te, które tutaj Wam zaprezentuję stały się moim obiektem pożądania, choćby tylko po to, by patrzeć na nie w buteleczkach, bo nie da się ukryć, że te kolory cieszą oko...

Mówię tutaj o edycji limitowanej Confetii od My Secret, która dostępna będzie w Drogeriach Natura (a może już jest, widział ktoś?).


Seria Confetti to kremowa emalia z zatopionym, kolorowym, odbijającym światło... confetti! Jak dla mnie idea i połączenie kolorystyczne idealne (choć brakuje różu i czerni).

Kolekcja składa się z czterech odcieni, poniżej zaprezentuję je nieco bliżej.

od lewej: 175 JOY, 176 GAME

od lewej: 177 CELEBRATION, 178 FUN

Trudno mi wybrać faworyta, ale póki co jest nim chyba 177 CELEBRATION, choć zobaczywszy lakiery na żywo mogę zmienić zdanie i zakocham się w jakimś innym... :) A Wam najnowsza kolekcja My Secret przypadła do gustu? Który lakier kupicie?

19 komentarze

  1. 176 najbardziej mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się 176 podoba, ale chyba jeszcze nie aż tak żeby aż do Natury po niego cisnąć :D Muszę najpierw poczekać na jakieś swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 176 przypmina mi lakier z golden rose :) ciekawe jak będzie wyglądał na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. 176 wygląda "jako-tako" chociaż żaden mnie nie urzeka w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge się doczekać, aż do mnie dotrą, widzę, że u Ciebie już są :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała dostęp do "Natury", chętnie przygarnęłabym "Celebration". Mam słabość do niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 177 chyba najlepszy :). Ale raczej się nie skuszę ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. 176 najbardziej by mnie skusił, ponieważ brak mi takiego odcienia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio mi się podobają, chyba wolę tradycyjne lakiery. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, ze nie ma zdjęć jak się one prezentują na pazurkach! :) wyglądają bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zdjęć na pazurkach bo jeszcze nie mam tych lakierów, to zdjęcia prasowe ;).

      Usuń
  11. Mi póki co podoba się 177 i 176 ciekawe czy się skuszę jak będzie dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba 176. Szkoda, że w ofercie są tylko takie kolory... Brakuje bardziej uniwersalnych, choćby czerwieni. Dziś będę miała okazję zajrzeć do Natury, więc sprawdzę czy już są w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie 176 :D Ciekawa jestem jak będą się prezentować na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sądzę, że moim faworytem byłby kobalt, po prostu uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie wklejać linków do sowich blogów, a także nie pytać czy poobserwujemy się nawzajem! Traktuję to jako spam i takie komentarze od razu zostają usunięte.

Polub na Facebooku

Zblogowani